7 Bāzes moduļi

Biznesa sistēmas klasika jaunā izpildījumā

Biznesa sistēmas pamats:

  • Kā vadītājs var palēlināt sava uzņēmuma attīstību?
  • Kompānijas struktūra, darbu izpildes mērāmie rezultāti.
  • Tiešie un distancētie kontroles mehānismi darba izpildes atsekošanai.
  • Procesu izveide, uzlabošana, vadīšana.
  • Instrukciju un darba dokumentu izveide, ieviešana, sistemātiska kontrole.
  • Zaudējuma punkti uzņēmumā.

Cilvēkresursu sistēma:

  • Lomu sadale – sabalansēta slodze starp nodaļām un amatiem.
  • Tehnoloģijas darbinieku atlasē.
  • Stratēģijas darbinieku adaptācijā.
  • Tiešie un distancētie kontroles mehānismi darbinieku organizēšanai.
  •  Darbinieku rentabilitāte.
  •  Darbinieku apmaksas un bonusu sistēma.

Pārdošanas nodaļas sistēma:

  • Pamata bāze, lai nodaļa veiksmīgi strādātu.
  • Klientu piesaistes kanāli.
  • Saskarsmes punkti.
  • Nodaļas standarti, darba lapas, kontroles mehānismi.
  • Zaudēto pārdošanu analīze, tehnikas konversijas celšanai.
  • Fināla pārrunu stratēģija, pārrunas par cenu, darījuma noslēgšanas tehnikas.

Klientu apkalpošanas nodaļas sistēma:

  • Stratēģija darbā ar Klientiem.
  • Nodaļas standarti, darba lapas, kontroles mehānismi.
  • Klientu segmentācija, to sadale pa grupām.
  • Klientu noturēšanas tehnikas "magnēti".
  • Orientēšanās uz klientu.
  • KPI rādītāji.

Biznesa sistēma – advancēts līmenis:

  • Kā vadīt vairākus projektus, biznesus vienlaikus.
  • Biznesa domāšana, vadīšana, plānošana, nostabilizēšana.
  • Kultūra uzņēmumā – kā izveidot, iedzīvināt un noturēt to (sākot no darbiniekiem līdz Klientiem).
  • Risku analīze.
  • Biznesa attīstības stratēģija.
  • Biznesa modelis.

Biznesa sistēma – attālināta vadība

Biznesa sistēma – investoru līmenis

Sīkāka informācija, sazinoties ar konsultantu: +371 22145498

Darba izpildes varianti:

  • Individuālās konsultācijas;
  • Individuālās apmācības;
  • Biznesa skolas;
  • Darbs uzņēmuma iekšienē (Abonementi);
  • Auditi.
Sadarbības principi

Uzziniet savas iespējas!

Sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas daļu un miniet savu jautājumu sadaļā "Kontakti"

24 h laikā no pieteikuma saņemšanas ar Jums sazināsies konsultants:
 - Sniegs pirmo atpakaļsaikni telefoniski;

- Nodos informāciju par iespējamajiem risinājumiem, pēc nepieciešamības vienosies par tuvākajiem tikšanās laikiem.

Papildus variet sekot līdzi aktuālajiem "MG Consulting" pasākumiem sadaļā: "Aktualitātes”

Kāpēc nepieciešama biznesa sistēma?

Sākuma posmā sistēma uzņēmumam ir nepieciešama, lai:

  • Novērstu pārmaksu par liekām, neproduktīvām darbībām un neefektīvām investīcijām;
  • Spētu pieņemt darbiniekus zem mērāmiem rezultātiem un neciestu no darbinieku improvizācijām, patvaļas un neprofesionālisma;
  • Spētu ieviest pirmos kontroles mehānismus un atbrīvotu īpašnieku no ikdienas rutīnas darbiem;
  • Uzņēmums gadiem neiestrēgtu vienā attīstības etapā un iekarotu tirgus pozīciju noteiktā laika posmā.

Vidējā attīstības etapā sistēma uzņēmumam ir nepieciešama, lai:

  • Sabalansētu slodzes un atbildības starp nodaļām;
  • Īpašnieks spētu kontrolēt biznesu, vadītājus caur procesiem, mērāmiem rezultātiem, faktiem, nevis emocijām un intuīciju;
  • Uzņēmums tiktu veidots kā "prece", kuru var pārdot kā biznesu, pavairot (filiāles, franšīzes u.c.), apvienot, kurš ir interesants gan potenciālajiem pircējiem, gan sadarbības partneriem, gan investoriem un akcionāriem;
  • Uzņēmums nes sistemātisku, prognozējumu, augošu ienākošo naudas plūsmu neatkarīgi no sezonalitātes, tirgus, konkurences un citiem faktoriem.

Nākamajā posmā īpašniekam sistēma ir nepieciešama, lai:

  • Spētu vienlaicīgi, distancēti un pārskatāmi vadīt vairākus projektus, biznesus dažādos tirgos, reģionos, sfērās;
  • Spētu izveidot struktūru augstākajā vadības līmenī (ieviest attīstības un kvalitātes departamentus, valdi, personīgo konsultantu komandu);
  • Pārzinātu, kā un caur ko komunicēt, kā kontrolēt profesionālus vadītājus, kuri vada viņu biznesus, tādējādi saglabājot viņu lojalitāti un pasargājot sevi no informācijas noplūdes, biznesa, sistēmu un tehnoloģiju pārnešanas vai zagšanas.